Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

Долна притискаща ролка за Lexmark Optra E260 comp (40X5344)

Долна притискаща ролка за Lexmark Optra E260-comp

  • Марка:
  • Код: sp lpr-e260 8466

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
LexmarkMS310none
LexmarkMS312none
LexmarkMS315none
LexmarkMS410none
LexmarkMS415none
LexmarkMS510none
LexmarkMS610none
LexmarkMX310none
LexmarkMX410none
LexmarkMX510none
LexmarkMX511none
LexmarkMX611none
LexmarkOptra E260none
LexmarkOptra E360none
LexmarkOptra E460none
LexmarkX264none
LexmarkX363none
LexmarkX364none
LexmarkX463none
LexmarkX464none
LexmarkX466none

 Продуктите за професионално презареждане са произведени по най-модерни технологии при изключително прецизни производствени условия съгласно европейските изисквания за качество. Фрекълз ЕООД внася продукти от компаниии производители с дългогодишен опит в принтерната и копирната индустрия. Всички продукти за професионално презареждане, предлагани от Фрекълз ЕООД, отговарят на строги технически изисквания по отношение на качество на печат и броя отпечатани страници и са лабораторно тествани. Техническите им характеристики са съобразени с тези на съответния ОЕМ консуматив. Всеки продукт има гаранция от фирмата-производител в рамките на една година от датата на покупка. Според водещите производители на печатащи устройства използването на съвместим консуматив не отменя гаранцията върху печатащото устройство.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl03766
Превод: Използването на презаредена тонер-касета само по себе си не се отразява на гаранцията или какъвто и да е сервизен договор на HP.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода