Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

 

Сравнение на продукти (1)

Презареждане на тонер касета Q3963A

Презареждане на тонер касета Q3963A

за HP CLJ 2550/2820/2840 (вкл.замяна на чип)

  • Марка:
  • Код: rshl q3963a 5695
Брой страници: 4000p
Цвят: магента

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550none
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550Q3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 Lnone
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 LQ3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 LNnone
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 LNQ3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 Nnone
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2550 NQ3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2800Q3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2820none
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2820Q3963A No 122A Magenta
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2840none
Hewlett Packard (HP)Color LaserJet 2840Q3963A No 122A Magenta

Презареждането на тонер касетата включва почистване, замяна на износените части с аналогични на оригиналните и зареждане с необходимото количество тонер. Всяка презаредена касета се тества за качество на печат и се опакова за безопасно транспортитане. Качеството на печат на презаредените тонер касети е близко, или същото като това на оригиналния консуматив и има гаранция 12 месеца за юридически и 24 месеца за физически лица.

Важно: Приемаме за презареждане само оригинални тонер касети, тъй като евтината пластмаса на съвместимите китайски касети не позволява повторната им употреба.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода