Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

 

Сравнение на продукти (1)

Поемащи ролки за Lexmark MX310/410 (41X0919/40X8260) - 2 бр. CET

Поемащи ролки за Lexmark MX310/410 (41X0919/40X8260) - 2 бр. CET

Поемащи ролки за Lexmark MX310/410 (41X0919/40X8260) - 2 бр. China Eternal

  • Марка:
  • Код: sp pickr-mx310 9174

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
LexmarkM1140none
LexmarkMS310none
LexmarkMS312none
LexmarkMS315none
LexmarkMS317none
LexmarkMS410none
LexmarkMS415none
LexmarkMS417none
LexmarkMX310none
LexmarkMX317none
LexmarkMX410none
LexmarkXM1140none

 Продуктите за професионално презареждане са произведени по най-модерни технологии при изключително прецизни производствени условия съгласно европейските изисквания за качество. Фрекълз ЕООД внася продукти от компаниии производители с дългогодишен опит в принтерната и копирната индустрия. Всички продукти за професионално презареждане, предлагани от Фрекълз ЕООД, отговарят на строги технически изисквания по отношение на качество на печат и броя отпечатани страници и са лабораторно тествани. Техническите им характеристики са съобразени с тези на съответния ОЕМ консуматив. Всеки продукт има гаранция от фирмата-производител в рамките на една година от датата на покупка. Според водещите производители на печатащи устройства използването на съвместим консуматив не отменя гаранцията върху печатащото устройство.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl03766
Превод: Използването на презаредена тонер-касета само по себе си не се отразява на гаранцията или какъвто и да е сервизен договор на HP.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода