Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

 

Сравнение на продукти (1)

Презареждане на тонер касета CF281A

Презареждане на тонер касета CF281A

за HP LaserJet Enterprise M630 MFP (вкл. замяна на чип)

  • Марка:
  • Код: rshl cf281adrm 9488
Брой страници: 10500p
Цвят: черен

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M604dnCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M604nCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M605dnCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M605nCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M605xCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M606dnCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise M606xCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise MFP M630dnCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise MFP M630fCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise MFP M630hCF281A No 81A
Hewlett Packard (HP)LaserJet Enterprise MFP M630zCF281A No 81A

Презареждането на тонер касетата включва почистване, замяна на износените части с аналогични на оригиналните и зареждане с необходимото количество тонер. Всяка презаредена касета се тества за качество на печат и се опакова за безопасно транспортитане. Качеството на печат на презаредените тонер касети е близко, или същото като това на оригиналния консуматив и има гаранция 12 месеца за юридически и 24 месеца за физически лица.

Важно: Приемаме за презареждане само оригинални тонер касети, тъй като евтината пластмаса на съвместимите китайски касети не позволява повторната им употреба.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода