Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

 

Сравнение на продукти (1)

Изпичащо фолио за Lexmark MX710/810 comp.

Изпичащо фолио за Lexmark MX710/810 comp.

  • Марка:
  • Код: sp fflexms710 11642

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
LexmarkB2865dwnone
LexmarkMB2770adwhenone
LexmarkMS725none
LexmarkMS810none
LexmarkMS811none
LexmarkMS812none
LexmarkMS821none
LexmarkMS822none
LexmarkMS823none
LexmarkMS825none
LexmarkMS826none
LexmarkMX710none
LexmarkMX711none
LexmarkMX721none
LexmarkMX722none
LexmarkMX810none
LexmarkMX811none
LexmarkMX812none
LexmarkMX826none

 Продуктите за професионално презареждане са произведени по най-модерни технологии при изключително прецизни производствени условия съгласно европейските изисквания за качество. Фрекълз ЕООД внася продукти от компаниии производители с дългогодишен опит в принтерната и копирната индустрия. Всички продукти за професионално презареждане, предлагани от Фрекълз ЕООД, отговарят на строги технически изисквания по отношение на качество на печат и броя отпечатани страници и са лабораторно тествани. Техническите им характеристики са съобразени с тези на съответния ОЕМ консуматив. Всеки продукт има гаранция от фирмата-производител в рамките на една година от датата на покупка. Според водещите производители на печатащи устройства използването на съвместим консуматив не отменя гаранцията върху печатащото устройство.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl03766
Превод: Използването на презаредена тонер-касета само по себе си не се отразява на гаранцията или какъвто и да е сервизен договор на HP.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода